From yellow to white

September 4, 2014



Kyllä, mulla oli keltaiset seinät ja olin itse valinnut tämän värin kun muutettiin tähän taloon (6 vuotta sitten). Nyt sain keltaisesta tarpeekseni ja alettiin Miskan kanssa muuttamaan mun huonetta ja alotettiin seinien maalaamisesta. Ekaa kertaa maalasin kunnolla ja se oli jopa ihan kivaa! :D Eikä edes vaikeeta. 

//Да, у меня были желтые стены и я этот цвет выбрала сама когда мы переехали в этот дом (6 лет назад). Я уже давно хотела покрасить стены так что мы с Мишей стали менять мою комнату и начали с покраски стен. Я в первые красила стены и это даже было весело! :D И не сложно.


Järjestys ei huoneessa muuttunut oikein yhtään, koska mun huone on niin oudon mallinen ettei huonekaluja saa laitettua muuten kuin näin, mutta se ei haittaa koska tässä järjestyksessä ei mun mielestä oo muutenkaan mitään vikaa! :)

//Обстановку я практически не поменяла, потому что по моему никак больше мебель не поставить и  так меня все устраивает :)



Ainoa uusi juttu oli, että mulla oli vaan yksi tollanen Malm Ikea lipasto niin nyt käytiin hakee toinen tohon viereen! Ja tuo ovi joka näkyy on mun vaatekomeron ovi ja sillekkin tehtiin pieniä muutoksia. Kun seinät saatiin maalattua niin ovi näytti hirveän likaiselta verrattuna seiniin niin kaivoin laatikoista hopeeta spraymaalia ja tuputtelin väriä oveen! Oon tyytyväinen lopputulokseen :)

//Единственное новое в мою комнату появилась так это второй такой белый камод. Дверь которая видна на фотографий, дверь в мою кладовку с одеждой. Дверь казалась по сравнению с новыми белыми стенами такой грязной что я решила обрызгать ее серебристым спреем. Я довольна спонтанным решением :)










Tästä kaikki alkaa! Vielä on muutettavaa huoneessa. Pitää hankkia uusi päiväpeitto, verhot, työtuoli, sänky, tyynyjä ja kaikkia muita sisustusjuttuja. Asia kerrallaan, suurin työ on jo tehty ja kiitos kuuluu siitä Miskalle♥ (Ja Julialle joka oli myös mukana<3)

//С этого все начинается! Еще есть что поменять в комнате. Например новое покрывало для кровати, занавески, кровать, рабочий стул, подушки итд. Но все по очереди, самое сложное уже позади. Большое спасибо за это Мише ♥ (и Юле которая тоже помагала<3)


2 comments :

Proudly designed by Mlekoshi playground